600_henri_de_haan.jpg

Henri de Haan is voorzitter en daarnaast bij Nedspice verantwoordelijk voor specerijenverkoop. Het is zijn droom de goede eigenschappen van specerijen bij zoveel mogelijk consumenten terecht te laten komen, en dat de consumptie van specerijen ook een belangrijke bijdrage levert aan het verbeteren van de leefomstandigheden van kleine boeren die specerijen produceren. Hij denkt dat op het onderwerp duurzame productie veel meer bereikt kan worden met een grote groep bedrijven zoals bij de KNSV, dan wanneer een kleine groep van bedrijven daar ieder voor zich aan werkt. Naast zijn werk voor verschillende voedingsmiddelenproducenten heeft Henri ervaring met politieke besluitvorming.

600_marcel_bruggeman.jpg

Marcel Bruggeman is de penningmeester en ad interim secretaris van de KNSV. Tot April 2021 was hij CEO van NofaGroup waar een Laboratorium in voedselveiligheid analyses onderdeel van uitmaakt. Marcel adviseert nu een start-up in voedingssupplementen waarin kruiden en specerijen een belangrijke rol in spelen. Daarnaast neemt hij zitting in verschillende brancheverenigingen om mee te denken over vraagstukken die betrekking hebben op voedselveiligheid.

600_roberto_fanni.jpg

Roberto Fanni is voorzitter van de Technische Commissie van de KNSV en vice-voorzitter van de Technische Commmissie van de European Spice Association (ESA). Roberto werkt bij Jayanti als Group Regulatory Manager. Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring in de specerijenindustrie, met uitgebreide kennis en ervaring in kwaliteitsprocessen, voedselveiligheid en regulatory affairs. Roberto is lid van de werkgroep contaminanten van Food Drink Europe (FDE).

Peter van Rossem is algemeen bestuurslid en geeft leiding aan de inkoop van specerijen bij Verstegen.

Eva van der Haar is Algemeen Bestuurslid. Eva is verantwoordelijk voor Inkoop en HR bij Epos. Tot 2022 was zij Directeur Inkoop & HR bij Euroma en daarvoor werkzaam in specerijen bij Intertaste. Eva is actief in het Sustainable Spice Initiative(SSI) als lid van het Membership Comité.